4 firmaer

Telefoni og Internet

...
    Logo C More
    C More

    telefoni-internet | C More Enjoyment abdominal er et betalings-tv-firma, der tidligere kørte som Canal+. Den er målrettet nordiske nationer og har ogs&ari...

    telefoni-internet
    Logo Greentel
    Greentel

    telefoni-internet | For de fleste danskere er det essentielt at have både et pålideligt mobilabonnement og en pålidelig bredbåndsforbindelse &n...

    telefoni-internet
    Logo OiSTER
    OiSTER

    telefoni-internet | Stort set alle eksklusive mennesker såvel som firmaer i dagens Danmark efterspørger både mobilmedlemskaber og bredbåndsreg...

    telefoni-internet
    Logo Lebara
    Lebara

    telefoni-internet | Lebara blev grundlagt i 2001 af Ratheesan Yoganathan, Rasiah Ranjith Leon og Baskaran Kandiah. Navnet Lebara er sammensat af de allerførste ...

    telefoni-internet

    Telefoni og Internet

    Telekommunikation er transmission af information ved hjælp af forskellige typer teknologi via kabel, radio, optiske eller andre elektromagnetiske systemer. Det stammer fra folks ønske om at kommunikere over en større afstand, end det er muligt med den menneskelige stemme, men med en lignende grad af hensigtsmæssighed; derfor er langsomme systemer (såsom postvæsenet) udelukket fra denne kategori. Transmissionsmedier i telekommunikation har udviklet sig gennem adskillige niveauer af teknologi, fra beacons og andre visuelle signaler (såsom røgsignaler, semafor-telegrafer, signalflag og optiske heliografer) til elektriske kabler og elektromagnetisk stråling, herunder lys. Sådanne transmissionsveje er ofte opdelt i kommunikationskanaler, som har den fordel, at de multiplexerer flere samtidige kommunikationssessioner. Andre eksempler på førmoderne langdistancekommunikation inkludere akustiske beskeder såsom kodede trommeslag, horn blæst i lungerne og høje fløjter. Det 20. og 21. århundredes teknologier til langdistancekommunikation omfatter typisk elektriske og elektromagnetiske teknologier såsom telegraf, telefon, fjernsyn og teletype, netværk, radio, mikrobølgetransmission, optiskefibre og kommunikationssatellitter.

    På dagens marked har teleselskaber en markedsværdi på over 200 milliarder dollars. De leverer tjenester til kommunikation, herunder kabel-tv, mobiltelefoner og internetadgang. Disse produkter er allestedsnærværende, og forbrugerne har utallige muligheder for kommunikation. Og teleselskaber tilbyder alle slags pakker, fra enkeltkanaler til altomfattende tilbud. Forbrugere, der ønsker at starte en virksomhed eller leve af at streame video, henvender sig til teleselskaber for internet- og hostingtjenester. Disse virksomheder tilbyder også mobiltelefoner og telefonenheder af alle mærker og modeller. Når det kommer til tv-tilbud, sælger de også kanalabonnementer, enten enkeltvis eller med alt-i-1-pakker til alt, hvad seerne ønsker. Det er konkurrencen mellem de store telekommunikationsselskaber, der driver innovation, fra ældre mobiltårne ​​til den nyeste 5G til mobile enheder. Internethosting er også en almindelig forretningsmodel for disse virksomheder. Det er almindeligt at sende internetbeskeder over de nyeste fiberoptiske kabler i gigabyte-området, langt fra opkaldsforbindelser eller tidligere transmissioner i det tocifrede megabyte-område. Dette muliggør jævn streaming af tv-shows eller afholdelse af virtuelle møder med forretningspartnere eller kunder. Det er en god løsning i nutidens miljø, som muliggør asymmetriske forretningsmuligheder. Og mobilmarkedet er nu overkommeligt og tilgængeligt for næsten alle.