Teeshoppen
Tebutikken skal være et frirum til arbejdspauser, base for en god modesamtale og et roligt og sjovt shoppingområde til sene aftener.
For at forbedre ens garderobe skal den være let tilgængelig. Det var et af deres mål, da de udviklede webbutikken.
Derfor er Teeshoppen.dk en overskuelig netbutik, nem at navigere i og udviklet i et lækkert farvetema. Menuerne og kategorierne giver dig mulighed for hurtigt og bekvemt at finde præcis den vare, du leder efter. Ved hjælp af menuen øverst kan du flytte musen specifikt hen over den ønskede kategori og finde dit specifikke og ønskede emne.
Du kan også tilmelde dig Teeshoppens nyhedsbrev og blive informeret om tilbud, rabatkoder og nye styles – så du altid er opdateret og har dine yndlingsvarer i udsigt – direkte i din mail.
HURTIG LEVERING OG 101 DAGE RETUR
Fra det øjeblik du afgiver din ordre hos Teeshoppen.dk, gør de deres bedste for at få dig ind i dine seneste køb og vise dit stilfulde look frem så hurtigt som muligt. Derfor sender de kun med de kendte og kompetente fragtfirmaer GLS eller DAO365.
Det ambitiøse personale på teeshop.dk har altid løbesko på, så vi kan løbe på lageret og pakke din ordre samme dag, den afgives.
De har KUN en leveringstid på 1-2 dage (medmindre din vare er på vores lager i Tyskland - så er leveringstiden 5- 7 dage) i hele Danmark og 4-6 dage uden for Danmark. Deres hovedkvarter i Jylland ligger i Aalborg, hvor du også er velkommen til at hente dit nye outfit, hvis den nye t-shirt skal bruges til dagens bytur.
De kender den travle og kaotiske hverdag og hvis den nye crewneck eller lynlåshættetrøje ikke passer som ønsket, giver de dig hele 101 dages returret på alle produkter, så du har tid til at overveje og vurdere om din vare er den rigtige for dig .
24 TIMERS KUNDESERVICE
Dagsordenen skal være sund og god. Udvalget skal være varieret og omfattende. Siden skal være let tilgængelig og overskuelig, hvilket gør din daglige shopping let og enkel. Hurtig og nem levering, både til hoveddøren og til nærmeste pakkeboks. Men hvis nogle af de ovenstående fire punkter stadig ikke er i overensstemmelse med deres filosofi, burde de være i stand til at finde ud af det. Derfor sidder hjælpsomme, kyndige medarbejdere i deres kundeserviceafdeling, så du hurtigt kan få hjælp. De er i telefonen hver dag fra 12.00 til 15.00, og de sætter en ære i at rådgive dig. Selvom de elsker en god kundesamtale, gør de deres bedste for at holde opkaldet så kort som muligt, så du hurtigst muligt kan komme tilbage til at iføre dig nye stylingtrends.
Hvordan sender jeg en retur?
Anmod om returnering via vores returportal her.
2. vælg årsag og metode for returnering.
3. Inkluder venligst dit returnummer sammen med pakken.
- Det starter med "RMA" og kan skrives på et stykke papir eller andet papir, så din pakke kan findes.
- En returlabel vil blive sendt til dig inden for 24 timer efter din returanmodning er godkendt.
4. udskriv GLS returlabel, vedhæft den og aflever pakken på et GLS posthus.