Coop.dk
Ved besvarelsen af det sidste spørgsmål spiller mange faktorer en rolle for hver enkelt af os. Beliggenhed, pris, sort, kuponpolitik, økologiske fødevarer, internationale fødevarer, apotek, service, bageri, kødafdeling, produkternes kvalitet, åbningstider, håndværksprodukter og lokalt dyrkede og fremstillede produkter spiller alle en rolle.
Kødafdelingen er blot nogle få af de forskellige ting, vi hver især tænker på, når vi skal beslutte, hvem der får vores hårdt tjente penge, og hvilken købmand, der vil være vores valg i fremtiden.
Hvis vi skulle spørge dig, hvad den vigtigste faktor er for de fleste mennesker, når de skal beslutte, hvor de skal opbevare, ville vi gætte på, at de fleste af jer ville sige prisen. Men på trods af de økonomiske udfordringer, vil de fleste fortsat handle hos den dagligvarebutik, der tilbyder den bedste kvalitet inden for letfordærvelige varer og service samt konkurrencedygtige priser.
Om Coop Danmark
Coop Danmark, som driver cirka 1.100 supermarkeder under varemærkerne Fakta, Irma, Kvickly, SuperBrugsen og Dagli'Brugsen, uddyber samarbejdet med RELEX Solutions, en leverandør af samlede detailplanlægningsløsninger. Detailgiganten implementerer RELEX's On-the-Go butiksportal, som faciliterer direkte samarbejde mellem butiksteams og centrale planlæggere via en fælles platform og hjælper Coop Danmark med at samle sine detailplanlægningsprocesser yderligere.
Coop Danmark er den førende forbrugsvareforhandler i Danmark, der driver detailkæderne Kvickly, SuperBrugsen, Dagli'Brugsen, Coop.dk Shopping, Coop.dk MAD og datterselskaberne Fakta og Irma. På grund af det store antal kæder skulle identiteten for BrødCooperativet være fleksibel nok til, at konceptet kunne udfolde sig i forskellige skalaer, fra lokale landsupermarkeder til store hypermarkeder, samtidig med at der sikres en klar kobling til Coops virksomhedsidentitet.
BrødCooperativet er udviklet for at give alle adgang til brød og kager af høj kvalitet. - Dette initiativ går hånd i hånd med Coop-visionen "Sammen om bedre mad" og Coops overordnede DNA af ansvar og ledelse for at sikre let adgang til bedre valg for alle.
Det nye koncept
Det nye koncept er i øjeblikket ved at blive udrullet i supermarkeder over hele Danmark og findes allerede i de fleste Kvickly-hypermarkeder og de fleste SuperBrugsen-supermarkeder, hvilket gør BrødCooperativet til den i dag største bagerkæde i Danmark.
Endelig værdsætter kunderne valgmuligheder, når de handler dagligvarer. "Good, Better, Best"-strategien, der tilbydes af private labels, giver kunderne mulighed for at vælge den værdi, de leder efter.
Market Basket Grocery Circuluar med kuponerHer hos Market Basket stræber de efter at imødekomme deres kunders forskellige smag. De håber, du vil tage dig tid til at udforske, hvorfor de mener, at de tilbyder præcis det, du leder efter, når du skal vælge din købmand.
Tak fordi du læste om Coop.dk
Din erfaring tæller. Skriv en anmeldelse idag, så andre ligesom dig kan få indblik i hvad Coop.dk kan tilbyde dem samt deres serviceniveau.