Euroflorist
I betragtning af, at dets start, har vi hos Euroflorist været dedikerede til at hjælpe enkeltpersoner med at komme i kontakt med hinanden via blomster fra deres specialiserede detail-blomsterdesignere. Uanset om det er på tværs af byen, på tværs af landet eller rundt om på kloden, rører vi individer med blomster.
Euroflorists mål har faktisk været at give kunder i hele Europa, hvad enten de er privat eller som virksomhed, en omkostningseffektiv måde at levere blomster overalt i verden på. Med deres medlemmer af blomsterdesignere fungerer Euroflorist som en af de mest velrenommerede og også banebrydende partnere i blomstersektoren. Derfor gør Euroflorist det meget nemmere at sende blomster.
Euroflorists historie
I 1982 udviklede Peter Jungbeck virksomheden til at servicere svenske blomsterhandlere med et meget bedre blomsterbestillingsrelæsystem. Fra sin baggrund i teknologisektoren har hr. Jungbeck lige fra starten givet blomsterdesignere den mest effektive platform for handel med blomsterordrer mellem hinanden.
I 1990 blev firmaets navn ændret fra Svensk Blomsterförmedling til Euroflorist, og også hr. Jungbeck startede en udviklingsstrategi for at blive det, der i dag er det største deltagernetværk for blomsterbutikker uden for USA og Canada. Euroflorist tilbyder komplet landsdækkende dækning på alle markeder, hvor den opererer for at sikre, at alle blomsterbestillinger bliver lavet og også leveret af en ekspert detailblomsterdesigner. Firmaet er også den største ordrebidragende deltager i Teleflor International, som omfatter over 54.000 deltagende blomsterdesignere. Derfor kan Euroflorist bruge samme dag levering af friske blomster skabt af en ekspert blomsterhandler til næsten ethvert hjørne af kloden.
Industriel leder
Euroflorist har været sektorleder på adskillige fronter. I 1988 oprettede og etablerede virksomheden Euroflorist FlowerCard til brug som betaling i EuroFlorist medlems blomsterhandlerbutikker. Lige siden er utallige FlowerCards faktisk blevet markedsført i hele Europa. I august 1995 udviklede virksomheden sin kundewebside og var også den første i Europa til at tilbyde blomster over internettet.
Som en veletableret international virksomhed har Euroflorist faktisk konstant holdt hovedet på arbejdspladsen i Malmø, Sverige. Virksomheden har aktiviteter i hele Europa, der spænder fra udvikling af regionale blomsterforretnings-relænetværk fra bunden til opkøb af eksisterende blomsterdesigner-relænetværksfirmaer.
Euroflorist er en privat virksomhed, og også dens største investor er Litorina Kapital med base i Stockholm, Sverige.
Finansieringskonsortiet Euroflorist 2.0 abdominal opnåede tilsammen 100 % af Euroflorist. Magnus Silfverberg overtager direktørposten efter indkøbet. Administrerende direktør Per Lindsjö forlader virksomheden. Under Per Lindsjös ledelse har Euroflorist faktisk med succes opbygget en ekspanderende og også givende virksomhed. Det kapitalistiske konsortium vil helt sikkert investere i virksomheden fra et varigt synspunkt med passionen om at skabe en endnu bedre virksomhed.
Mange derude vil gerne læse din ærlige mening omkring Euroflorist?
Skriv en anmeldelse idag, som vi med glæde vil dele. Var produktet som beskrevet? Hvordan var deres kundeservice? Er det en erfaring du vil anbefale til andre? Vi glæder os til at høre om din erfaring.